27 februari 2014

Dags status

Jag hade stora förväntningar för fredag förmiddag, jag skulle duscha och slå på out of Office på jobbdatorn, HAHA. Jag hade också nån orealistisk dröm att ta bilen till affären och köpa ett limmstift till Olivia. Vet inte vad jag trodde att pencilinet hade för super krafter efter 2 dygn, skyller på M som sagt att allt ska bli bättre snart..

Nytt "problem", jag går inte upp i vikt som jag borde, det är absolut inte så det är nåt riktigt problem ännu och lite beror på allt vatten jag tappat men ändå, ungen drar energi som jag inte har just nu.

Lunginflammation leder ofta till vätskebrist. Eftersom jag hade endel vatten i kroppen pga graviditeten så har jag klarat mig ganska bra även om jag nu börjar märka torr hy. Mina händer ser 10 år äldre ut men mina anklar.... ser nöjt på hur "smala" de nu blivit.

Om du totalt vill koppla bort allt och gå ner i vikt så kan jag verkligen rekomendera lunginflammation! (Se bara till att anställa en kokerska och sekreterare innan!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar