06 juli 2010

Annalkande katastrof ??

Vi fick just ett mail från koordinatorn på slottet, det är osäkert om paviljongen/tältet vi tänkte viga oss i kommer stå kvar till oktober och de vet de först i..oktober. Floristen som vi hoppades kunde hjälpa till med brudbukett och bordsdekorationer har "gått ner i tid" och kommer därför inte kunna hjälpa till. Meny förslagen vi fått gäller vår/sommar och eftersom kocken har semester till augusti kan vi först då bestämma menyn. Hade jag varit nervöst lagd och dessutom lite skrockfull skulle detta lätt kunna ses som börjar på "Bröllops katastrofen".
Men eftersom jag, är just JAG, så håller jag huvudet högt och säger då blir det blommor från Euroflorist i stället för nån fånig överprisad bröllopsbukett. maten ordnar sig alltid det är ju faktiskt en resturang och ang. paviljongen.. tror det får bli en cliffhanger på den punkten..
 
Vem behöver betala 1500-2000 kr för något sånt här

när man kan få det här för 465 + frakt från EuroFlorist?

1 kommentar:

  1. Nämen.... tur att du är så tidigt ute att du fick veta sådant nu! Du har ju massor av tid kvar på att bestämma dig. Men bordsdekorationer blir kanske svårare att beställa...? Kolla med en annan florist, tycker jag! kram! K

    SvaraRadera