11 november 2014

Inbjudan

Idag låg ett fint rött kuvert i Olivias låda på dagis, en ny kalas inbjudan! Jag blir lika glad varje gång Olivia blir bjuden eftersom de flesta bjuder 8-10 barn och det är långt fler än så i dagisgruppen.

Föräldrarna har lite delat in sig så att heltidsbarnen bara bjuder heltidare och deltidsbarnen bara bjuder de med småsyskon. Olivia har haft turen att bli bjuden till båda grupperingarna och det är jag otroligt tacksam för eftersom hon behöver all socialträning som hon kan få eftersom vi har det väldigt lugnt och tyst hemma.


Olivia sparar alla inbjudningskort och tar fram dom när vi leker kalas :)

Appropå firande så borde jag kanske poppa en flaska skumpa idag. Jag har just fått veta att jag får behålla mitt jobb :)
Inte illa pinkat när ändå ca var tredje får gå... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar