04 juni 2014

Blocket

Jag gillade inte den skötväska som jag hade med Olivia, den var för liten och hade för få "låsbara" fack.
Den var trendig och ganska dyr, 800 kr, men jag köpe den dock med 20% rabatt. 

Jag har redan köpt en ny till nr2 och hade inte ens tänkt att den gamla gick att sälja förrän jag såg att det fanns annonser på liknande på blocket.
En sak kan man säga om att köpa märkes produkter, andra handsvärdet är riktigt bra.

Efter daglig användning under 1 år (plus sittandes på hyllan i 1,5 år) så sålde jag den idag för 300kr!
Jag hade antagligen kunnat ta mer för den var såld inom 30 min och flera köpare stod i kö men man ska inte vara ha galen :)

Ett års användning för 370kr är helt oki (ord pris var som sagt då, och nu, 800kr) och inte ligger den och skräpar i förrådet heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar