09 april 2014

Vecka 33


Förra veckan var väldigt jobbig, ont i fogar och rygg, kanske för att lillan junior hade bestämt sig för att vända huvudet nedåt? Hon är fortfarande "ruckbar" vilket iofs Olivia fortfarande var på kontrollen i v41.

Den här veckan är det jumpadojor och bära runt med min kudde på jobbet som gäller, det hjälper faktiskt väldigt bra!
Barnmorskan erbjöd sjukskrivning men som familjeförsörjare härdar man väl ut haha.
Dessutom skulle nog både chef och kund kliva över första bästa stup om jag gick hem nu :) 
Nä men det är ingen jättepanik så länge jag tar det i min snigeltakt så fungerar livet.

På kontrollen i morse var alla värden fina;
babyns hjärtljud var starkt och jämt, 152 slag. Magen har växt till 32 cm (min vikt är nu ikapp normalkurvan) och Mitt blod låg på för mig höga 120/60.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar