24 april 2014

Lite ångest

Idag var vi och tittade på hus och det var...perfekt! 
Renoverat i vår stil, ingen direkt insyn, i mysigt välskött villaområde, alla rum vi behöver och en trevlig terass och tomt.

Det var väldigt många par på visningen, skulle gissa på 20st! Jag tror dock att utropspriset var satt lite lågt och det har inte sålts några hus i området på flera år. 

Olivia kände sig direkt hemma i barnrummet och kallade det "mitt" innan hon försvann in i klädskåpet för att bygga koja.



Olivia älskade den lilla tomten och sprang runt och ville inte gå därifrån. 


Lånelöftet är klart och det är egentligen bara att slå till.. Men vi måste byta dagis ( gillar inte det vi har jättemycket men att få en ny plats snabbt utan ett års köande känns oroväckande) och vi får båda en kvart längre till jobbet ( dock fortfarande under 40 minuter).. Och fram för allt jag måste styla radhuset när jag är höggravid.. Å andra sidan flyttade och helrenovera vi radhuset förra gången jag var gravid så jag har viss vana haha.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar