26 maj 2010

Vilar

Ligger på sängen och tar igen mig efter ett träningspass på gymmet, M dammsuger. Jag behöver vila, har varit en ansträngande dag;
jag har löst hur jag ska fästa bandet på inbjudningskorten (fick bra ideé av A på jobbet), jag har stöttat en uppjagad L under budgivningen på sitt drömmhus, jag och Kat har nästan bokat en date att se Sex and the City 2, jag har hjälp lillebror komma ihåg villken tid han ska gå upp i morn för att hinna till fystestet för polishögskolan i Umeå(han glömde bort tiden så snart han gjort bokningen klar, stressad kille), jag har äntligen beslutat vart jag ska träna närmaste året (det blev puls&träning i huset brevid), jag har även roat mig med att tjata på leverantörer (2 live och en handfull per mail), funderat på om jag ska tona håret blondare till bröllopet och jag har gjort en "countdown" till min dator, den blev ganska fin : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar