13 januari 2010

Jakten på ett bra gym går vidare.

Igår provtränade jag på World Class Kista. Jag har stuckit in huvudet där tidigare men tyckt att det varit för slitet för att jag ska trivas. Nu fick jag information att de bygger om och fräschar upp så jag tänkte ge det en ny chans.

Trevliga omklädningsrum men bara en toa!?

Men nej någon upp fräschning var det inte fråga om, enda skillnaden var att maskinerna åldrats ytterligare några år sedan jag sist såg dem. De kändes mer som att flyttas tillbaks i tiden till ett 80-tals källargym än den läckra träningslokal som ska "create shapes" enligt World Class reklamen.
Jag frågade när de nya maskinerna de skrev om på hemsidan skulle levererats men de hade inte riktigt kommit så långt, det handlade mer om att de funderade på att köpa nytt men inte bestämt sig för exakt vad.
Och ombyggnaden? Jo det var pga att de lämnade tillbaks en del av lokalen till fastighetsägaren och därmed blir gymmet minder..

All reklam är inte bra reklam särkilt inte om marknadsföraren ligger ett halvår före byggarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar