05 oktober 2017

En dag kvar

Idag har varit första riktiga slö och slapp dagen!

Jag började med att försova mig en timme, så det var fort på med kläderna och ut i spåret för en power walk. 

Sedan frukost och dusch snabbt för att hinna till dietisterns föreläsning kl 10-11.

Vi tog den längsta siestan på hela veckan fram till kl 15:00 då det var dags för ett träningspass med Mårten.

Efter träningen kom veckans första synd, jag har gått och sneglat på ice-frappe på kafét.
Dietisten sa i dag om du ska äta något onyttigt se då till att åtminstone själen mår gott av det. Dvs inget smygätande eller dåligt samvete, ta dit beslut, vet vad du gör och njut.


Den var precis så god som jag hoppats! 300kcal av Heaven!

Den här veckan har jag gått;
Steg
Lör   11 603
Sön  22 137
Mån 17 057
Tis   19 384
Ons 21 000
Tor   16 717

Innan middagen han jag med ytterligare två föreläsningar, en om hur man stärker knän och en väldigt inspererande timme med Leila Söderholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar