09 december 2015

När katten är borta..

Vi får roa oss själva när M är på resa. Picknick stod högst på listan och eftersom dagis stängde tidigt pga personalmöte hade vi massor av tid att fördriva.


Vi bestämde oss för att förnya lite hemma.


Bra tjej kan skruva ihop sitt eget bord! Vi fick lite beslutsångest när vi skulle bestämma en bra visnings "pose" :)
Isabel blev jätteglad över sina nya lakan, hon är galen i katter just nu..


När barnen somnat hängde jag upp de sista gardinerna. Efter 3 månader i en plastpåse var de inte en rynka, underbart!
Resultatet blev så bra som jag hoppats men trots det känner jag mig lite lurad. Extra tyget som blev över låg inte med i påsen som det borde och de sa åt mig att köpa mycket mer tillbehör än som behövdes och nu är det försent att gå tillbaka, tråkig eftersmak.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar