09 november 2015

Fler soffor..

Det lackar mot jul och med de beställningstider det är på möbler så tror jag inte vi kommer ha alla möbler på plats.
I helgen var jag ut en sväng och letade efter en skänk till gästrummet men hittade istället en soffa :)
Ett billigt utställning ex så vi får den hem direkt.


Vi hittade även bord till gäst/tv-rummet men de har leverans V50.. 

Lätta att flytta och dessutom på kampanj för halva priset :)
Jag hittade visserligen två snygga skänkar men o så dyra. Problemet är att utan förvaring kan jag inte plocka upp sista flyttlådan och vi får ingen ordning. Efter lite surfande på nätet hittade jag en kampanj som passade och vi fick 10%rabatt och fri hemkörning av nedan "Sideboard" :)

Arctic 180cm lång, väggen är 290cm så den skulle med fördel varit längre men har den stil vi letar efter... och den matchar borden vi beställt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar