06 oktober 2014

Kittystämplat

Jag vet inte vad som fått kittystämpelns godkännande; huset, broschyren eller bara det vita pappret :)


Nu börjar en ny vecka med nya tag, vi förlorar ju alla hus i rätt prisklass så nu ska vi skambuda på ett fördyrt hus och se om det fungerar :)


Det har legat ute 35 dagar och haft 2 visningar utan ett enda bud pga för högt acceptpris. Huset har "Location, location" och ger massor av insparade bensinpengar tack vare närhet till allt. Men fler kanske tänker som oss...

Grannen drar igång badrumsrenovering och ska bila bort 30cm cement från golvet så det lär väl bli mer eller mindre omöjligt att vara hemma dagtid..suck

Själv måste jag hitta något roligt att sysselsätta mig med för jag går under utan nåt att tänka på eller planera. Mitt jobbs fackförhandlingarna för varslet börjar den här veckan, 35 av 140 ska bort, så ett självklart projek skulle kunna vara att söka nytt jobb. Å andra sidan drabbar det inte mig förrän oktober nästa år så ingen ko på isen ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar