05 mars 2014

Så mycket bättre?

Igår så upptäckte jag att det gjorde mindre ont i revbenen om jag höll upp höger arm när jag hostade. Det fungerade fint hela dagen men så sent på kvällen mitt under en host hör jag hur det knakar till. Positiv som man är hoppades jag att allt hoppade tillbaks på rätt plats.. nej det blev mycket sämre. Nu gör "allt" ont.
Idag har jag dock hostat mindre så jag tänkte vara lite smidig, smidig som ett kassaskåp visade det sig..
Jag åkte till Ica för att handla och bad M möta upp efter han hämtar Olivia och hjälpa till att bära kassarna.
Vi kom inte så långt, när jag handlat 2/3 kände jag mig trött och satte mig på en pall..
Jag prata med M som var på dagis och hämta och bad honom komma och handla klart.
När jag lagt på luren började öronen ringa och jag blev yr och illamående. Jag tänkte ta en klunk juice men insåg att golvet var ett bättre alternativ..
Kylan från golvet fick mig att piggna till och 10 min senare kom familjen och räddade mig :)
Uppenbarligen inte bra idag heller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar