16 mars 2013

Shopping

Efter makens senaste resa och utekväll med jobbet behövde jag lite egen tid.

4 timmar i kista centrum var precis vad jag behövde!
Jag hade en 20% rabatt på en valfri vara på Åhléns så jag flanerade runt och tittade när butiksbiträdet kom fram och undrade vad jag letade efter svaret var självklart, "Nånting kul"! Och visst kom jag ut med något kul ...Dior är kul ;)

Jag fick en hudkonsultation och förutom 20% rabatt
fick jag även sminketuiet(till höger) på köpet

När väl "köp inte längre medges" på kortet så får man ta en lunchpaus och ladda om med nästa kort.

 
Jag hittade en ny skobutik, Håkanssons. De ägs av scorett och har nu lanserat sin första butik i Stockholmsområdet... och det vore ju ofint av mig att inte välkomna dem utan ett skoköp ;)

 
Utöver det här hittade jag ett par Lee jeans, 3 toppar och ett par svarta byxor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar