30 december 2012

Uttråkad

Champagnen på kylning, en gamla nyårsklänning är fram plockad ur garderoben (är det ett tecken på att man är gammal och trött när man inte köper nytt till nyår utan tar något som finns på kort sedan 2008??)
Jag ligger i soffan och slötittar på u got mail, zappar över till Bridget Jones, vart har Renée Zellweger tagit vägen? (enligt Google har hon inte gjort en film sedan 2009!)

Jag vill åka på solsemester nuuuu, jag håller bokstavligen på att blekna bort.. Tydligen har nu även Fritidsresor köpt in de nya dreamline flygplanen, de ska gå till bl.a. Jamaica och Dominikanska, jag skulle kunna offra mig och åka tillbaks till dompan. Tydligen är Jennifer Aniston i Cabo san lucas, Mexico, det skulle varit rena drömmen nu men men massa annat som ska köpas innan det kan bli pengar till resor...suck.
Jag har iaf börjat jobba på mitt nyårslöft, att börja träna (dvs mitt nyårslöften från förra året, inget nytt här inte ; ) jag klev upp på crosstrainern hemma både igår och idag... alltid något. Ooo va gott det skulle vara med lite choklad nu, mmm bra idé :)

Vi tar några bild från Mexico som avslut.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar