16 mars 2011

Vår Shopping

Igår när jag gick hemifrån knäppte jag jackan och traska iväg till jobbet. Som ni kanske vet så sväller man lite under dagen. I går vid halv 6 tidan satte jag på mig jackan på jobbet och insåg att, nej den går inte att knäppa längre. Jag fick därför gå hem med öppen jacka och kall mage...suck

I morse tog jag därför fram min vida vårjacka som jag tänkt börja använda om några veckor, det visar sig att minnet lurar mig, den är inte vid, eller iaf inte nu längre. Jag hoppas att den räcker ett par veckor till!

På lunchen var jag in en sväng på H&M och lyckades hitta en MAMA vårjacka för det trevliga priset 399! Visst det är bara en vanlig trenchcoat så den är allt för tunn för att börja använda redan nu men jag känner mig lite mer famtidssäkrad. 
Jag passade även på att köpa MAMA linnen för 69:50 st. Jag har inte handlat på H&M på flera år och det känns som jag kommer ta igen det det närmaste nio månaderna.

Obs magen på bilden är inte blogg skrivarens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar